کارت ویزیت اصفهان

سینا طرح مجری تبلیغاتی مورد اعتماد شما ، مشاور تبلیغاتی شما و به عنوان آژانس معتبر تبلیغاتی در اصفهان خدمات چاپ و طراحی انواع کارت ویزیت های سلفون ، لمینیت ، گلاسه ، شیشه ای و … را انجام میدهد . کارت ویزیت اصفهان با سینا طرح در کمترین قیمت و بالاترین کیفیت .

سینا طرح

جهت مشاهده لیست قیمت هر نوع از کارت ویزیت اصفهان بر روی نام آن کلیک کنید تا لیست قیمت به شما نمایش داده شود.

در صورتی که محصول انتخابی شما قیمت ندارد جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر مرکزی سیناطرح به شماره 031-32684233-5 داخلی 1 یا با شماره همراه 09131149175 تماس بگیرید .

شرایط تخفیف بر روی خرید = با خرید های بالاتر از 3 ملیون تومان در ماه از سیناطرح ارائه دهنده کارت ویزیت اصفهان از 3 الی 6 درصد تخفیف بگیرید :

خرید بالای 3 ملیون تا 5 ملیون تومان در ماه  = 3 % تخفیف

خرید بالای 5 ملیون تا 8 ملیون تومان در ماه = 5 % تخفیف

خرید بالای 8 ملیون تومان در ماه = 6 % تخفیف

شرایط ارسال رایگان = با خرید هر گونه محصول و خدماتی مثل کارت ویزیت و … از سینا طرح در هر جای ایران با ارسال فایل طرح یا طراحی توسط تیم طراحی سینا طرح ، محصول و سفارش شما تا پایانه به صورت رایگان ارسال و از آنجا به آدرس درخواستی شما گسیل میشود . بنا بر این با خیال راحت ، محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و نگران دریافت و تحویل آن نباشید . هر کجای ایران که هستید ما با شما همراهیم

همچنین میتوانید به صورت فوری از طریق سامانه چاپ آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید .

نمونه طراحی کارت ویزیت از سینا طرح

طراحی یک کارت ویزیت بسیار اهمیت دارد اولین چیزی که نظر مخاطب شما جذب میکند ، زیبایی ، طرح و رنگ و ظاهر کارت ویزیت شماست . هر چه کارت ویزیت شما زیبا تر باشد احتمال اینکه مشتری و مخاطب شما آن را نزد خود نگهدارد بسیار بیشتر است . پس طراحی کارت ویزیت خود را سر سری نگیرید و برای آن  وقت بذارید . در این زمینه میتوانید با کارشناسان مجرب طراحی و ایده پردازی سیناطرح تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید .در زیر میتوانید برخی از نمونه  کارت ویزیت های طراحی شده توسط گروه طراحان حرفه ای سینا طرح را مشاهده فرمایید همچنین در صورت تمایل به مشاهده موارد بیشتر روی بارگزاری بیشتر کلیک کنید و منتظر بمانید…

# ویزیت کارت اصفهان # بزینس کارت اصفهان  # چاپ ویزیت اصفهان

Shop By Department