چاپ برروی فلش تبلیغاتی

 

انواع چاپ برروی فلش تبلیغاتی :
قبل از این که بخواهم در خصوص انواع چاپ برروی فلش تبلیغاتی به شما کاربران و علاقه مندان این حوزه توضیحاتی رو ارائه کنیم ، میبایست ابتدا از جنس فلش مموری تبلیغاتی یا فلش مموری های کارتی اطلاعاتی را داشته باشید : فلش های کارتی که به فلش های تبلیغاتی هم معروف هستند ، جنس های مختلفی رو دارند :

  • برخی از آنها از جنس پی وی سی (PVC) هستند
  • برخی از آنها از جنس آلمینیوم نقره ای و طلایی هستند
  • و…

که معمولا جنس فلش های کارتی یا همان (فلش مموری تبلیغاتی) به گونه ای هست که چاپ برروی فلش تبلیغاتی را آسان نمایند . یا به زبان ساده تر  ، جنس هاشون به گونه ای هست که قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی رو داشته باشند .

اما چاپ برروی فلش تبلیغاتی به چه صورت می باشد ؟

در ادامه مبحث بالا باید بگویم که انواع و اقسام چاپ ها روی فلش مموری های تبلیغاتی انجام می شود ، یعنی نوع های مختلفی رو داره و دستگاه های مختلفی برای این منظور وجود دارد فقط در اینجا به این نکته اشاره میکنیم ، از آنجایی که سیستم های مختلفی برای چاپ روی فلش های تبلیغاتی وجود دارد ، معمولا برای چاپ از دستگاه هایی استفاده میشود که میزان ماندگاری چاپ آنها بیشتر باشد که چاپ انجام شده روی فلش کارتی به سادگی از بین نرود یا پاک شدن و از بین رفتن ان غیرممکن باشد . یا حتی بجای چاپ کردن روی آن از لیزر و حکاکی دائمی استفاده میشود .

فلش مموری تبلیغاتی و اطلاعات از پیش بارگذاری شده بر روی آن

حال که در مورد رنگ این فلش مموری ها صحبت کردیم زمان آن فرارسیده است که در مورد اطلاعات بارگذاری شده بر روی آن به بحث بپردازیم. برخی افراد تمایل دارند که فلش مموری ها را بدون اطلاعاتی بر روی آن در اختیار کاربران قرار دهند ولی برخی شرکت ها فایل هایی حاوی اطلاعاتی در مورد برند خود را بر روی این فلش مموری تبلیغاتی قرار می دهند.

شما می توانید طیف وسیعی از اطلاعات را بر روی این فلش مموری قرار داده و در اختیار مشتریان قرار دهید که ما می توانیم در این زمینه مشاوره هایی به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم.

Shop By Department