سینا طرح اصفهان با دیگر افتخار یافت تا با خدمتی جدید در خدمت شما عزیزان و سروران گرامی باشد . در سال جدید تصمیم گرفتیم تا با فروش و طراحی اختصاصی و تولید انواع بج سینه و چاپ پیکسل تبلیغاتی  در خدمت شما باشیم .

اما بج سینه چیست و در تبلیغات و برند سازی یا همان برندینگ چه کاربردی دارد ؟

بج سینه ( نشان سینه ) به انگلیسی pin badge نماد یا علامتی است که کارکنان سازمان یا ارگان یا هر گروه وابسته دیگر به کت یا مقنعه خود می چسبانند. نشان سینه را با عناوینی همچون اتیکت سینه، سنجاق سینه و گل سینه نیز می شناسند.
بج سینه یک قطعه ی کوچک است که اغلب حاوی لوگو یا همان نشان یک نهاد است و هدف از استفاده از آن تثبیت هویت بصری نهاد به سایرین است.امروزه بج های سینه یکی از ابزار های مفید تبلیغات و برندینگ است.

توضیحاتی در مورد محصولات #بج_سینه

بج سینه یا نشان سینه نمادی است برای معرفی سازمان ، گروه ، و یا گرایش که از فلز یا غیر فلز به صورت ریخته گری یا برش تهیه می شود . این محصول با اسامی دیگری همچون نشان سینه پلاک سینه مدالیون اتیکت سینه سنجاق سینه , نیز نامیده میشود .

Badge کلمه ای است انگلیسی با تلفظ بدج و به عنوان نشان و علامت برجسته معنی شده است و این کلمه به اشتباه رایج  #بج_سینه گفته می شود

هر دو کلمه #بج_سینه و بدج سینه در لغت نامه های فارسی معروف مانند دهخدا وجود نداردند و معنایی ندارند و البته پلاک سینه در این لغت نامه ها آمده و معنا گردیده است . #بج_سینه به عنوان یادمان و یادگاری و نشان برند در هر نوع مراسمی می توان بعنوان هدیه ای مناسب استفاده گردد و به صورت طولانی استفاده می شود.

بج سینه یا همان نشان سینه نمادی از وابستگی اشخاص به ارگان و سازمان خود ، نشان دهنده لوگو یا نوع فعالیت کاری است. این محصول با عناوین دیگری همچون اتیکت سینه ، سنجاق سینه و گل سینه نیز شناخته می شود.

#بج_سینه در سینا طرح  به دو صورت چاپی و اسید کاری ساخته میشود. که در مدل های چاپی، چاپ آرم و لوگو شرکت ها به همراه تصاویر مورد نظر شما بر روی آلمینیوم و بدون محدودیت در رنگ و تعداد ، نصب آسان توسط آهنربا جهت استفاده آقایان و خانم ها بدون نیاز به سوراخ شدن لباس ساخته می شود. شما در وب سایت چاپ آنلاین پرینت سینا طرح محصولات مورد نظر خود را به آسانی جستجو و از طریق درگاه امن بانکی خریداری نمایید .

پیکسل تبلیغاتی

پیکسل تبلیغاتی
پیکسل تبلیغاتی نوعی از #بج_سینه است که شکل دایره ای دارد و از جهتی میتوان گفت حتی از بج های با طرح های مختلف هم زیبا تر است

بج سینه

پوشش اپوکسی
اپوکسی رزینی است شفاف که برای محافظت و زیبایی بر روی بج تبلیغاتی ریخته میشود که البته حالت سه بعدی خاصی به طرح زیر خود میدهد

بج سینه

بج سینه رنگی
این نوع و بج رنگی کاملا ضد خش بوده که شامل دو نوع رنگ می باشد رنگ نرم و رنگ سخت که هر دو بسیار شفاف می باشند

بج سینه

بج سینه غیر رنگی
این نوع #بج فاقد رنگ بوده و دارای ضمینه مات و برجستگی های براق بوده که دارای طرفداران زیادی می باشد

اگر مشتاق هستید میتوانید مقالات ما را در خصوص بج سینه و پیکسل تبلیغاتی در زیر مطالعه کنید …

Shop By Department