چاپ برچسب شیشه ای

از این پس خدمات چاپ برچسب شیشه ای با کیفیت بالا ، سریع و ارزان ، در سیناطرح انجام میگردد . برچسب شیشه ای و لیبل شیشه ای یا به اصطلاح ترنسپرنت یکی از پرطرفدارترین انواع برچسب می باشد ، این برچسب ها بی رنگ بوده و از هر دو طرف ، نوشته های چاپ روی آن مشخص است. اینگونه لیبل ها بیشتر در خودرو سازی و صنعت بیمه ، تولید کنندها و کارت های گارانتی و پلمپ درب جعبه و بسته بندی آرایشی بهداشتی و صنایع ساختمانی ، انواع بطری ها ، علائم و مصارف تبلیغاتی استفاده می شوند، این نوع لیبل با روکش یووی خاصیت ضد آب و مقاومت برابر خش به خود می گیرد و تا ۵ رنگ چاپ می شود .

چاپ برچسب شیشه ای ( لیبل شیشه ای یا همان ترنسپرنت )

لیبل و برچسب شیشه ای یکی از پرمصرف ترین پشت چسبدار ها پس از لیبل کاغذی می باشد. چاپ برچسب شیشه ای در سیناطرح  به صورت شیت و رول و چاپ ۱ رنگ تا ۵ رنگ + رنگ سفید به صورت افست و چاپ PVC انجام میشود .

و همچنین تیغ زنی با قالب و برش خاص از ابعاد ۱ سانتی متر تا ۱۰۰ سانتی متر ، به صورت دایره ، بیضی ، مستطیل و مثلث اشکال خاص از دیگر امکانات ما می باشد  از موارد مورد استفاده این لیبل شامل : انواع بطری شیشه ای و ظروف شفاف ، اجسام شفاف با قابلیت دید دو طرفه ، شیشه خودرو ، برچسب گارانتی ، پلمپ و غیره … می باشد .#چاپ لیبل شیشه ای یکی از بهترین روش های برای معرفی محصول بدون تداخل در دیدن داخل محصول با رنگ های جذاب می باشد ، از دیگر ویژگی دیگر آن مقاوم در برابر آب و رطوبت و چسبندگی بالا آن می باشد .

لیبل شیشه ای transparent مانند لیبل pvc بوده، اما با این تفاوت که بر روی هر ناحیه ای که چسبانده شود، پس زمینه خود را نشان می دهد . اما بیشترین مصرف را در بخش خودرو دارد و اصولاً بروی شیشه خودرو استفاده می‌شود.

البته در شرکتهای ساخت شیشه و یا کارت ضمانت محصولات الکترونیکی هم استفاده دارد. از پر کاربرد ترین مدل این لیبل میتوان به مدل چاپ معکوس اشاره کرد ، مثل لیبل عوارض خودرو که از داخل چسبانده و از بیرون خوانده می شود .

برچسب شیشه ای به صورت های مختلفی انجام میشود :

  • لیبل شیشه ای پشت سفید (از داخل خودرو چسبانده می شود)
  •  لیبل شیشه ای ساده
  •  لیبل شیشه ای با روکش سلفون

Shop By Department