چاپ برروی هارد تبلیغاتی

چاپ برروی هارد تبلیغاتی

سینا طرح اصفهان تخصصی مرکز تولید و ارائه هدایای تبلیغاتی در ایران ، خدمات چاپ برروی هارد تبلیغاتی را هم در کنار سایر خدمات خود و فروش انواع هدایای تبلیغاتی ارائه میدهد . در زیر توضیحی کوتاه درباره هارد های اکسترنال تبلیغاتی قرار داده ایم تا با مطالعه آن به دلیل اینکه چرا باید از هارد تبلیغاتی استفاده کنید ، پی میبرید :

به همراه داشتن یک هارد اکسترنال برای افرادی که با دنیای کامپیوتر و اینترنت سرو کار زیادی دارند ، امری واقعا ضروری است . به خصوص افرادی که حجم بالایی از اطلاعات را همیشه باید به همراه داشته باشند تا در هنگام نیاز به اطلاعات خود ، براحتی به آنها دسترسی داشته باشند . همین امر سبب میشود با هدیه دادن هارد اکسترنال تبلیغاتی و چاپ برروی هارد تبلیغاتی به این افراد ، اولا هدیه خاص شما همیشه دیده شود و ثانیا شخص دریافت کننده هدیه احساس وفاداری و اعتماد بیشتری به مجموعه شما بکند .

این هارد های تبلیغاتی به دلیل قیمت بالایی که دارند اکثرا توسط صاحبان مشاغل به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار نمیگیرد . بنابراین با هدیه دادن بسیار خاص و فریبنده است .

 

هدیه شما باید خاص باشه …

 

 

هادر اکسترنال تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی خاص و پرکاربرد است که در اکثرا حجم های 500 گیگی ،  1 ترابایت و 2 ترابایت موجود می باشد . این هدایای تبلیغاتی را می توان به عنوان وسیله ای مطمئن و قابل حمل برای جابجایی اطلاعات پر حجم و سنگین با خیال آسوده بر شمرد . این هارد های تبلیغاتی ، با پشتیبانی از اکثر قریب به اتفاق سیستم های عامل رایج و به خصوص نسخه های متفاوت سیستم عامل ویندوز ، کار نگهداری و انتقال اطلاعات را برای کاربران راحت نموده اند .

چاپ برروی هارد تبلیغاتی در سینا طرح به روش های حکاکی که با دستگاه لیزر انجام میشود و به روش چاپ رنگی که با سیستم چاپ تامپو انجام میشود قابل ارائه است . جهت اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از روش ها و دریافت مشاوره پیش از خرید با ما تماس بگیرید . یا میتوانید در وب سایت چاپ آنلاین پرینت سینا طرح انواع هارد های تبلیغاتی موجود را بررسی و انتخاب کنید …. سیناطرح

Shop By Department