ارائه خدمات نمایشگاهی یکی از مهمترین بخش های سیناطرح است ، ساخت و تجهیز انواع غرفه های نمایشگاهی و مشاوره و آموزش در این زمینه در زمره تخصص های سیناطرح قرار میگیرد . در ادامه این بخش با توضیحاتی در خصوص خدمات قابل ارائه در زمینه نمایشگاه و غرفه سازی همراه باشید :

خدمات نمایشگاهی

خدمات نمایشگاهی و غرفه سازی چوبی

 

یکی از نیازمندیهای هر مجموعه بزرگی در بخش خدمات نمایشگاهی ساخت غره است و یکی از بهترین غرفه های غرفه های چوبی هستند . از مجموعه غرفه هائی که در نمایشگاههای مختلف بر اساس نیاز ها و سلایق مشارکت کنندگان ساخته می شود ، تعدادی نیز با ارائه طرح های خاص می باشد که اکثر این غرفه ها به صورت ساخت ساز با مواد و مصالحی همچون MDF ، شیشه ، پلکسی گلاس و انواع فلزات ساخته می شود .

البته اینگونه غرفه ها با کیفیت های مختلف و در نتیجه با قیمت های بسیا ر متفاوت قابل ساخت می باشد. البته متاسفانه در ساخت اینگونه غرفه ها ، مواد و مصالح بسیاری از بین می رود و به دور ریخته می شود که آسیب و ضررهای زیادی به محیط زیست وارد می شود و امید است که مسئولان مربوطه با توجه به مشکلات نسبت به محدود ساختن اینگونه ساخت و ساز محدودیت هائی قائل شوند .

غرفه سازی عمومی

در برگزاری نمایشگاهها درصدی از غرفه ها درخواست ارائه خدمات غرفه سازی به صورت عمومی و ساده را می نمایند و ساخت اینگونه غرفه ها جزء خدمات برگزارکنندگان قرار می گیرد و توسط شرکتهائی که سیستم های مدولار را در انبار دارند اینگونه غرفه ها ساخته می شود .

اولین سیستم غرفه های مدولار در سالهای آخر دهه ۶۰ با قرارداد لایسنس تولید که شرکت اکتیران با شرکت اکتانورم منعقد گردید در ایران برای اولین بار تولید گردید و اینگونه خدمات که قبل از این سالها توسط شرکت های خارجی و با ورود موقت اجناس ارائه می شد ، از آن تاریخ در ایران انجام گردید.

و پس از آن نیز سیستم های دیگری به تقلید از سیستم اکتانورم و یا بدون مجوز و مشابه آن سیستم تولید و ارائه شد که در نهایت این حرکت باعث بومی شدن تولید و ارائه این خدمات در ایران گردید که البته با کیفیت های مختلف به لحاظ نوع تولید و یا خدمات مربوطه ارائه می شود.

خدمات نمایشگاهی
خدمات نمایشگاهی

خدمات نمایشگاهی و غرفه سازی فضای باز

طراحی و اجرای غرفه ها در فضای باز، گذشته از محدودیت هائی که فضای باز ایجاد می نماید، قابلیت طراحی های متفاوت را نیز ایجاد می کند. شرکت اکتیران از ابتدای شروع فعالیت های غرفه سازی خود، نمونه های متعددی را در فضای باز برای کشورهای مختلفی از جمله کشورهای اروپائی همچون مجارستان ، لهستان، آلمان و ……… اجرا نموده است .

غرفه سازی ماکزیما و خدمات نمایشگاهی

پس از یک دهه که از تولید اولیه سیستم اکتانورم در ایران گذشت در سال ۱۳۷۹ سیستم ماگزیما لایت که یکسال از تولید آن در کشور آلمان توسط شرکت اکتانورم می گذشت، در ایران نیز توسط شرکت اکتیران تولید گردیده و در نمایشگاه بین المللی تهران عرضه شد

با توجه به زیبائی این سیستم که همراه با سرعت عمل نیز بود طی چند سال توانست جایگاه خود را بیابد و هم اکنون نیز این سیستم در دو گونه ویژه و خاص جهت غرفه سازی مورد استفاده قرار می گیرد که غرفه های ویژه به صورت مدولهای تکرار شده و در متراژهای زیاد ارائه می شود و غرفه های خاص نیز همانگونه که از نامش بر می آید با طراحی خاص و جهت غرفه هائی که نیاز به طراحی خاص دارند ، عرضه می شود .

خدمات نمایشگاهی
[contact-form-7 id=”3186″]

Shop By Department