پرچم ها روش بسیار خوبی برای جلب توجه سایرین به لوگو ، برند و یا برای اعلام یک رویداد مهم مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از پرچم ها چه در سطح خیابان و چه در محل شرکت به صورت پرچم رومیزی و یا پرچم تشریفات استفاده کنید. تمامی چاپ برروی پرچم ها با استفاده از یک پروسه رنگ مستقیم به چاپ می رسند. یعنی اینکه رنگ در داخل پارچه رسوخ می کند. شما می توانید با قیمت بسیار پایین و با وجود یک طرح بسیار جذاب با رنگ ها و تصاویر منحصر به فرد و قرار گیری پرچم در جای مناسب راهکاری بسیار عالی برای جلب توجه دیگران به برند و لوگوتان باشد.

چاپ برروی پرچم یکی دیگر از خدمات سیناطرح در حوزه چاپ برروی پارچه است که همانند چاپ برروی لباس و تی شرت به وسیله چاپ سیلک و سابلیمیشن انجام میشود البته برای اینکه پارچه پرچم شما قابل چاپ باشد و امکان چاپ برروی پرچم ( جهت چاپ سابلیمیشن ) فراهم باشد باید نکات زیر رعایت کردد :

برای دریافت نتیجه ی مطلوب از این نوع چاپ برروی پرچم یعنی سابلیمیشن نیازمند دو شرط ویژه است . شرط اول اینکه رنگ پارچه روشن باشد و شرط دوم این است که درصد پلی استر پارچه بالا باشد. اگر هر یک از این شروط برقرار نباشد امکان چاپ مقدور نیست . در واقع این نوع چاپ برای پارچه هائی مناسب می باشد که اولا دارای درصد پلی استر حداقل ۷۰% و همچنین دارای رنگ روشن و ترجیحا سفید باشند.

قرار گیری پرچم در جای مناسب راهکاری بسیار عالی برای جلب توجه دیگران به برند و لوگوتان باشد.

چاپ برروی پرچم

چاپ برروی پرچم تشریفاتی و رومیزی

امروزه پرچم ها در انواع مختلف چه از حیث اندازه چه از حیث بافت و جنس پارچه تولید و دوخته می شوند . چاپ نماد های تبلیغاتی شرکت ها , سازمان ها و موسسات بر روی پرچم های رومیزی و پرچم های تشریفات یکی دیگر از خدمات گروه هدایای تبلیغاتی سیناطرح است . بسته به نوع استفاده می توان به پرچم رومیزی اشاره کرد که پرچم های رومیزی یکی از نماد های مهم سازمانی به شمار می آیند و از موارد بسیار مهم در زیبایی دکوراسیون ادارات و سازمان‌ها می باشند و بصورت تعداد سفارش داده می شوند همچنین به پرچم های تشریفات نیز می توان اشاره کرد که بیشتر در مراکز و سازمان ها و شرکت های معتبر به نشانه و نماد اعتبار و اقتدار آن مرکز مورد استفاده قرار می گیرند.

به اهتزاز در آوردن پرچم یک برند آرمان های آن مجموعه را نمایان خواهد نمود.

ویژگی چاپ پرچم رومیزی

 قابلیت چاپ: یکرو و دورو
 جنس پرچم: ساتن مات درجه یک
 نوع ریشه: دوبل
 جنس پایه: سنگی، استیل
 جنس میله: آهنی با لعاب نقره ای
 رنگ ریشه های موجود پرچم: سفید، قرمز، سرمه ای، زرد، سبز، طلائی و…
 ابعاد پرچم: ۲۹×۱۹
 طول میله: ۴۲ سانتی متر
 ابعاد پایه: قطر ۹.۵ سانتی متر
 وزن پرچم به همراه پایه و میله: ۴۸۵ گرم

Shop By Department