چاپ برروی لباس که یکی از کاربرد های چاپ روی پارچه است و به وسیله سیستم چاپ سابلیمیشن و چاپ سیلک انجام میشود البته برای اینکه امکان چاپ برروی لباس به وسیله سیستم سابلیمیشن قابل انجام باشد باید به این نکات توجه کرد :

برای دریافت نتیجه ی مطلوب از این نوع چاپ روی لباس یعنی سابلیمیشن نیازمند دو شرط ویژه است. شرط اول اینکه رنگ پارچه روشن باشد و شرط دوم این است که درصد پلی استر پارچه بالا باشد. اگر هر یک از این شروط برقرار نباشد امکان چاپ مقدور نیست. در واقع این نوع چاپ برای پارچه هائی مناسب می باشد که اولا دارای درصد پلی استر حداقل ۷۰% و همچنین دارای رنگ روشن و ترجیحا سفید باشند.

خدمات چاپ برروی لباس و تی شرت

مجتمع تبلیغاتی سیناطرح دارای انواع بسیار گسترده ای از تی شرت ها  لباس های مردانه و تی شرت ها ولباس های زنانه در سایزها ، جنس ها و رنگ های متنوع می باشد که شما می توانید با سلیقه خودتان طرح های مختلفی را بر روی لباس چاپ کنید.برای شروع کار کافی است متن یا عکسها خودتان را از طریق فرم سفارش چاپ تیشرت بر روی سایت آپلود کنید و تیشرت و لباس دلخواه خودتان را انتخاب نمایید، و سپس منتظر چاپ طرح خود برروی لباس باشید.

چاپ برروی لباس
چاپ برروی لباس

چاپ برروی لباس با امکان انجام برروی لباس های : سفید اسپان ، تی شرت سفید پنبه ، سفید یقه دار ، تی شرت ملانژ ، مشکی پنبه ای ، مشکی پنبه ای ، مشکی یقه دار ، تی شرت اسپان زنانه ، تی شرت رنگی  ، قرمز پنبه ای یقه گرد ، سویشرت هودی و … قابل انجام است .

جنس تیشرت های اسپان از پلی استر است، و از پرطرفدار ترین تی شرت هایی است که مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پارچه این تیشرت ها از تیشرت های پنبه ای پائین تر و نازک تر است اما کیفیت چاپ روی تیشرت اسپان بسیار بالاست و رنگ های چاپ شده روی این تیشرت ها بسیار پررنگ و دارای تفکیک رنگ بالا می باشند .

چاپ روی تیشرت یقه دار که به جودون معروف است بدلیل داشتن فرم و دوخت شیک و همچنین داشتن یقه بسیار برای مکان های عمومی و رسمی و اداری مناسب بوده که بسیاری خریداران از این تی شرت ها به عنوان لباس های فرم کارکنان استفاده می کنند. جنس تیشرت های یقه دار جودون ترکیبی از پلی استر و جودون می باشد.

چاپ روی سویشرت هودی از جمله محصولات زمستانی و از خانواده رنگ های ملانژ می باشد. سویشرت هودی دارای لایه محافظ کرک دار داخلی برای محافظت بیشتر در برابر سرما می باشد. سویشرت های هودی دارای یک کلاه گرم و دو جیب در جلو می باشد که برای محافظت در برابر سرما بسیار مناسب می باشد. چاپ سویشرت هودی بسیار عالی شده و کلیه رنگ ها زنده و شفاف می باشند و طبیعتا به دلیل رنگ ذاتی این سویشرت ها مشابه تیشرت ملانژ از رنگ توسی به عنوان زمینه کار استفاده می شود.

Shop By Department