طیف گسترده‌ایی از راهکارهای چاپ در تبلیغات در چاپ لارج فرمت نهفته است. چاپ لارج فرمت شامل مجموعه‌ایی از پرینترهایی با عرض بیشتر از ۴۰ سانتی متر تا ۵ متر را در برمی‌گیرد که توانایی چاپ در طول نامحدود را دارند. در چاپ لارج‌فرمت بسته به نوع و محل استفاده چاپ بر روی انواع مدیا انجام پذیر است. کتد، کاغذ تحریر، بنر، قلکسی، مش، وینیل، سولیت، استیکر و پی‌وی‌سی از مدیاهایی هستند که چاپ بر روی آنها بصورت رول امکان‌پذیر است.

چاپ لارج فرمت شامل مجموعه‌ایی از پرینترهایی با عرض بیشتر از ۴۰ سانتی متر تا ۵ متر را در برمی‌گیرد که توانایی چاپ در طول نامحدود را دارند.

چاپ لارج فرمت راه ارزشمند به نمایش گذاشتن تبلیغات در یک مقیاس بزرگ است. معمولا این قسم از چاپ در خدمات و صنعت تابلو سازی کارایی زیادی دارد . تابلو هایی که برای نمایش تصاویر از چاپ فلکس بهره میبرند باید از سیستم چاپ لارج فرمت استفاده کنند.

چاپ در ابعاد بزرگ برای فضای داخلی و بیرونی، ارائه هایی در غرفه نمایشگاه، آگهی‌هایی با رنگ‌های خیره کننده، تابلوهای دارای نور پس زمینه، پوستر و چاپ روی دیوار بهترین روش برای ارائه کمپین بازایابی و تجارت شما است. تمام انواع کسب و کار می‌توانند با استفاده از چاپ‌هایی در ابعاد خیلی بزرگ نگاه‌ها را به خود جلب کنند و با به‌کار گیری عناصر گرافیک و طراحی‌های خلاقانه به تقویت نام تجاری خود بپردازند.

چاپ لارج فرمت

اما چاپ لارج فرمت چه انواعی دارد و چگونه آنها را تشخیص دهیم ؟ این سوالی است که اغلب مشتریان و طراحان در ذهن خود دارند و پاسخ به آن در گرو شناخت صحیح تقسیم بندی انواع روش های چاپ و متدهای لارج فرمت و دستگاه های آن است :  چاپ دیجیتال در عرصه لارج فرمت به دو دسته کلی InDoor و OutDoor تقسیم میشود. و نیز نتیجه نهایی بر اساس نوع نورپردازی در دو نوع بک لایت و فرونت لایت ( نور از پشت و نور از جلو ) وجود دارد. دستگاههای چاپ لارج فرمت ( معمولا تا عرض ۲ متر را میگویند ) و چاپ واید فرمت (معمولا از عرض ۳ تا ۵ متر را میگویند) بر اساس نوع جوهر مصرفی نیز به چند دسته کلی تقسیم می شوند.

یکی از دستگاهی که در زمینه ایندور مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه اکوسالونت میباشد که جوهر مصرفی آن جوهر اکوسالونت است و متریال چاپ آن شامل انواع رول های کوتد ،بنر، بک لایت،استیکر،کاغذ دیواری است و باتوجه به اینکه خروجی چاپ این دستگاه در بسیاری موارد تا حد زیادی نزدیک به خروجی پلاتر میباشد، در پروژه های تیراژ بالا که از حساسیت بالایی نیز برخوردار نیستند از لحاظ قیمت توصیه میشود.

چاپ بنر

حداکثر عرض چاپ ۳۳۰۰ میلی متر و طول نامحدود می باشد و کاربرد آن در تبلیغات محیطی می باشد از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است. از لحاظ کیفی چاپ بنر های مجموعه طراحی چاپ و تبلیغات دنیای نو به سه بخش تقسیم می شود : بنر ۱۰ انس ، بنر ۱۳ انس و بنر استار ” در عرض های بالا می توان از ۲ یا چند تکه و چسباندن کنارهم استفاده کرد “

چاپ فلکس

چاپ فلکس مانند چاپ بنر بر روی جنس قلکسی انجام می پذیرد و جهت تبلیغات محیطی است ولی چون هزینه آن بالا تر می باشد و دارای طول عمر بیشتری است و در تابلو مغازه ها و تبلیغات محیطی که قرار است مدت زیادی در معرض نور خورشید و هوا و رطوبت قرار گیرد و موثرتر باشد مورد استفاده قرار می گیرد .متریال فلکسی به نحوی است که نور را از خود عبور می دهد در حالی که بنر این قابلیت را ندارد .

چاپ لارج فرمت

پلات و کوتد لمینت

در چاپ پلات و کوتد لمینت ابتدا چاپ بر روی کاغذ های کوتد و فتوگلاسه انجام می پذیرد و لمینت با استفاده از طلق یا PVCانجام می گیرد که مورد استفاده آن در استندهای تبلیغاتی و یا تابلوهای دیواری می باشد.

چاپ روی پارچه

چاپ روی پارچه همانطور که از اسم آن معلوم است برای پارچه جهت دیوار آویز های مذهبی ویا انواع پرچم انجام می پذیردو قابلیت چاپ ۴ رنگ تصویر را دارد.

پلات کوتد و فتوگلاسه

پلات کوتد و فتوگلاسه بر روی کوتد و فتوگلاسه به صورت رول جهت استفاده در پوستر های عریض با تعداد کم که در چاپ افست مقرون به صرفه نیست انجام می پذیردو مجموعه چاپ طراحی و تبلیغات دنیای نو با استفاده از پیشرفته ترین دستگاهها اقدام به چاپ کوتد و فتوگلاسه با بهترین کیفیت می نماید .

چاپ استیکر

چاپ استیکر بصورت رول روی استیکر ( کاغذ پشت چسبدار ) انجام می پذیرد.

چاپ کاغذدیواری سفارشی

چاپ کاغذدیواری سفارشی در سینا طرح در انواع رنگ ها و طرح ها امکان پذیر است. امکان درج تصاویر و طرح های مختلف شما برای چاپ برروی کاغذ دیواری سفارشی در سایزهای مختلف و متناسب با فضاهای مختلف وجود دارد.

چاپ کاغذدیواری با تصاویر سفارشی شما و طرح های مورد پسند شما می تواند فضایی زیبا برای زندگی و فعالیت های مختلف فراهم آورد.

با پیشرفت روز افزون صنعت چاپ در ایران و با ارتقاء دستگاه های چاپ لارج فرمت ، امروزه این امکان برای شما فراهم است که بتوانید دقیقا نیاز خود را در زمینه چاپ کاغذدیواری متناسب با مد روز پیاده سازی و اجرا کنیم و طبیعتا هزینه ی بسیار کمتری را متقبل شویم .

چاپ لارج فرمت

ویژگی سیناطرح در چاپ با سیستم چاپ لارج فرمت نسبت به رقبا در چیست؟

  • مجهز به بهترین دستگاه های لارج فرمت روز دنیا در عرض های مختلف و سرعت های بالا …
  • چاپ بسیار با کیفیت لارج فرمت بر روی بنر ، فلکس ، کتد ، فتو گلاسه ، بک لایت ، کنواس ، مش ، استیکر و …
  • پلات نقشه و پلان
  • پلات جهت چاپ سیلک 
  • چاپ پاپ آپ در ابعاد مختلف
  • فروش انواع سازهای نمایشگاهی شامل : استندهای کراس ، خرچنگی ، رول آپ ، پاپ آپ ، لایت باکس و.. 
  • فروش انواع قاب فنری با عرض و متراژ مختلف .

Shop By Department