جلد مدارک تبلیغاتی یکی از پر طرفدار ترین هدایای تبلغاتی است، این محصولات در انواع مختلفی شامل جا کارتی تبلیغاتی یا همان کیف کارت بانکی تبلیغاتی که فضای خاصی جهت قراردادن تعدادی کارت بانکی را فراهم میآورد و جلد مدارکی که شامل یک جلد و بخش های داخلی هست و به عنوان کیف مدارک بیمه و سایر موارد ارائه میشود و همچنین کیف مدارکی که محل قرارگیری پاسپورت و شناسنامه و سایر مدارک است  تولید میشود .

هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی

جنس بکار رفته در دوخت جلد مدارک از چرم مصنوعی درجه یک بوده ( در صورت سفارش قابل تولید با چرم طبیعی هم خواهد بود ) و با تنوع رنگی مشکی ،قهوه ای ،مشکی ،عسلی ،قرمز ،صورتی و زرشکی قابل تولید است. این محصول در دو مدل متفاوت قابل تولید است :

  1. جلد مدارک بدون مگنت 
  2. جلد مدارک تک مگنت 
  3. جلد مدارک دو مگنت با جنس چرم مصنوعی.

توضیحات مدارک بدون مگنت : این محصول به صورت یک جلد دارای چند بخش داخلی از جنس پلاستیک مات یا شفاف و جلد از جنس چرم خواهد بود که معمولا برای مدارک بیمه ، پاسپورت ، شناسنامه و مانند آن استفاده میشود .

توضیحات محصول مدل تک مگنت : این محصول به صورت کیف در ابعاد پالتویی و جیبی . دارای سه لت است که بر روی آن یک مگنت برای بسته شدن درب آن تعبیه شده است. یک بند به طول ۲۰ سانتی متر برای حمل جلد مدارک با دست بر روی محصول دوخته شده است. همچنین دارای یک جیب بزرگ زیپ دار ،۳ جیب بزرگ ،یک جیب زیپ دار ، ۲ جیب کوچ و ۴ جیب برای قرار گیری کارت عابر بانک است.همچنین در داخل محصول ،محلی برای قرار گیری خودکار تعبیه شده است. سایز بسته شده جلد مدارک تبلیغاتی تک دکمه ۵/۲۵*۱۴ سانت و اندازه باز شده آن ۳۷*۱۴ سانتی متر است.

توضیحات محصول مدل دو مگنت : این محصول به صورت کیف در ابعاد پالتویی و جیبی. دارای سه لت است .شامل یک بند دستی به طول ۲۰ سانتی متر است. در دوخت داخلی آن ۴ جیب بزرگ ،یک جیب بزرگ زیپ دار ، دو جیب برای قرار گیری کارت عابر بانک و یک آلبوم برای قرارگیری عکس و یا … دوخته شده است. همچنین بر روی چرم لت میانی یک برش برای قرار گیری جلد دسته چک و محلی برای قرار گیری خودکار دوخته شده است. اندازه بسته شده جلد مدارک تبلیغاتیمگنت۵/۲۴*۱۳ سانت و اندازه باز شده آن ۵/۲۴*۳۶ سانتی متر است.

 

چاپ جلد مدارک

 

در مورد نحوه چاپ لوگو بر روی جلد مدارک ، می توان از سه نوع چاپ داغی ، حک لیزر و چاپ سیلک استفاده کرد.

جلد مدارک تبلیغاتی هدیه ای مناسب و شکیل و البته ارزان !

جلد مدارک از جمله هدایای تبلیغاتی بسیار مفید و پرکاربرد به شما می رود که وظیفه محافظت از مدارک مهم را برعهده دارد. جلد پاسپورت تبلیغاتی یا جلد

شناسنامه تبلیغاتی از مدارک مهم ما در مقابل سوانح طبیعی و پاره شدگی جلوگیری می کند. چاپ روی جلد ارزان مدارک بوسیله چاپ طلاکوب و نقره کوب و در بعضی مواقع بوسیله چاپ لیزری انجام شده و قیمت جلد مدارک  رابطه مستقیمی با کیفیت جنس جلد یا اینکه برند تولید کننده آن چه شرکتی است، دارد.

از کاربردهای دیگر جلد مدارک استفاده آن بعنوان جلد مدارک بیمه ای تبلیغاتی می باشد. شرکت های بیمه برای اینکه مشتریان خود از جلد مدارک برای محافظت از مدارک بیمه ای خود استفاده کنند در کنار مدارک ثبت نام کننده به آنها جلد مدارک برای بیمه هدیه می دهند تا آنها مدارک و کارت های مربوط به بیمه خود را درون آن قرار داده و همیشه آن را به همراه داشته و براحتی حمل کرده و مدارک در مقابل پارگی در امان باشند.

ماندگاری جلد مدارک می تواند به عواملی مانند قیمت آن ، کیفیت و جنس جلد ، نوع چاپ روی جلد و تعداد صفحات داخلی  بر گردد. جلد مدارک ارزان نوعی دیگر از جلد مدارک  است که برای افرادی که توان مالی کمی دارند یا نمیخواهند هزینه زیادی برای تبلیغات بوسیله هدایای تبلیغاتی انجام دهند، مناسب است.

جلد مدارک تبلیغاتی

Shop By Department