چاپ برچسب اموال یکی از خدماتی است که سیناطرح در کنار سایر خدمات حوزه چاپ ، طراحی ، تبلیغات و هدایای تبلیغاتی انجام میدهد . برچسب های اموال از چسبندگی بالایی برخوردار هستند و پس از چسباندن برروی سطوح مورد نظر به صورت تکه تکه جدا شده و به صورت یکجا کنده نمی شود.ای قابلیت برچسب های اموال  شبیه حالت هولوگرام است و امنیت بالایی را سبب میشود که معمولا اموالداران و حسابداران واحد های مالی و اداری مزاکر دولتی و خصوص و شرکت ها از این محصول انتظار دارند . چاپ برچسب اموال روی شبرنگ اصل و خاصی انجام میشود که در نتیجه آن حالت خردشوندگی پس از جدا شدن از سطح را ایجاد میکند . همچنین این محصولات تحمل دمای تا ۲۸۰ درجه را دارند و از بابت گرم و داغ شدن سطوح وسایل چسبانده شده خیال شما راحت خواهد بود . ضمنا برای چاپ برچسب اموال در این مجموعه از جوهرهای فابریک و اصل استفاده میشود و نگرانی از بابت کمرنگ شدن و تغییر رنگ در لیبل ها نخواهد بود این محصول در رنگهای مختلف در سینا طرح تولید میشود : ( آبی ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، سبز ،نقره ای یا سفید )

نمونه ها و ابعاد چاپ لیبل اموال رنگی :

چاپ برچسب اموال
چاپ برچسب اموال
چاپ برچسب اموال

نمونه ها و ابعاد چاپ لیبل تک رنگ :

چاپ برچسب اموال
چاپ برچسب اموال
چاپ برچسب اموال

برچسب اموال حالت نرم و انعطاف پذیری دارد لذا بر روی سطوح ناصاف به راحتی می چسبد. نام دیگر برچسب اموال ، شبرنگ اموال یا لیبل اموال است ، بعضی از همکاران روز رنگ را به نام برچسب اموال می فروشند در حالیکه روز رنگ خواص برچسب اموال را ندارد . فرق شبرنگ با روز رنگ در این است که قابلیت چسبندگی روز رنگ به مراتب کمتر از شبرنگ یا همان است و روز رنگ به صورت تکه تکه جدا نمی شود بلکه یکجا کنده می شود . روز رنگ ها همان برچسب هایی می باشد که روی شیشه مغازه ها چسبانده می شود که مردم به اشتباه آنها را شبرنگ می خوانند .

موارد استفاده چاپ برچسب اموال :

  • برچسب اموال اداری
  • برچسب گارانتی
  • برچسب پلمپ
  • برچسب امنیتی
  • برچسب شناسایی کالا
  • برچسب معرفی محصول و قطعات تولیدی و …

ویژگی ها و مزایای چاپ برچسب اموال  :

  1. چسبندگی بالا
  2. حالت خرد شوندگی هنگام جدا شدن
  3. تحمل حرارت تا ۲۸۰ درجه سانتیگراد
  4. قابلیلت چسبیدن روی سطوح روغنی
  5. حالت نرم و انعطاف پذیر جهت چسبیدن روی سطوح ناصاف
چاپ برچسب اموال

اینگونه برچسبها همانطور که از اسمش پیداست برای اموال سازمانها و شرکتهای بزرگ استفاده می شود و همچنین همان بحث امنیتی برچسبهای سکیوریتی را دارا میباشند ولی از نظر نوع جنس ضخیمتر از دیگر لیبلها هستند و قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارند به صورتی که نهایتا بعد از ۲۴ ساعت به هیچ عنوان قابل جدا شدن نمیباشد. ( البته روی بعضی از سطوح خیلی سریعتر می چسبد)

چاپ برچسب اموال
چاپ برچسب اموال
چاپ برچسب اموال

Shop By Department