چاپ روی CD و DVD ( سی دی و دی وی دی ) را می توان از اجزای ست اداری بر شمرد کما اینکه خود به تنهایی یک محصول منحصر بفرد و حتی میتوان بعنوان هدیای تبلیغاتی ارائه داد . در حقیقت شما میتوانید سی دی CD های چاپ خورده را به عنوان دیسکی که قابلیت ذخیره و رمز گذاری حجم مناسبی از اطلاعات را داراست و هزینه بالایی هم ندارد به عنوان ضمیمه تبلیغات خود به مشتریان خود ارائه دهید .

شما میتوانید همراه با چاپ روی CD ، بسیاری از اطلاعات مختلف را روی آن ذخیره کنید . البته ما به شما پیشنهاد میکنیم حتما محتوای Multimedia مالتی مدیا ، مولتی مدیا یا همان محتوای چند رسانه ای با کیفیت را از خدمات و محصولات مجموعه خود تهیه کرده و در صورت تمایل با قفل کردن محتوا آن را پرینت کرده و به مشتریان و مخاطبین خود ارائه دهید .

مالتی مدیا در لغت به معنای چند رسانه ای می باشد و در مفهوم رایانه ای و تبلیغات به استفاده از عناصر صوت و تصویر با قابلیت های انیمشن و متحرک سازی، برای انتقال پیام یا مفهومی در جهت یک هدف خاص، بیا انجام دادن کاری توسط آن، گفته می شود. امروزه نرم افزارهای چند رسانه ای تعاملی یا interactive در عرصه تولید نرم افزار به بازار می آید که امکان تعامل با کاربر را فراهم کرده و کاربر قادر به انتخاب می باشد و یا با انجام کلیکی تغییراتی در تصویر و یا انیمیشن آن رخ خواهد داد.

 

 

 

چاپ روی CD

چاپ روی سی دی یا چاپ لیبل سی دی ؟

در گذشته مرسوم بود که روی سی دی برچسب میچسباندند ، دلیل این کار نبود سی دی و دی وی دی های پرینتیبل بود . برای این کار ، به جای چاپ روی CD سی دی و یا چاپ مستقیم روی دی وی دی ابتدا طرح مورد نظر روی لیبل از نوع گلاسه چاپ میشد و بعد روی سی دی ها چسبانده می شد.  که هم سرعت کار خیلی پایین بود و هم از نظر کیفیتی چسباندن لیبل نیاز به دقت زیادی داشت و معمولا فیکس روی سی دی قرار نمی گرفت ، ضمنا سی دی ضخیم میشد و باعث میشد که داخل دی وی دی رایتر برخی مواقع مشکلاتی ایجاد کند. اما بعد از ورود سی دی پرینتیبل (سی دی های قابل چاپ) چاپ به صورت مستقیم روی سی دی و یا دی وی دی انجام می شود.

قابل ذکر است که فرایند چاپ روی CD سی دی در سیناطرح به صورت مستقیم بر روی سی دی ها و دی وی دی های پرینتیبل انجام میشود و بر خلاف مراکز دیگر به هیچ عنوان لیبل بر روی سی دی یا دی وی دی چسبانده نمی شود که هم موجب خرابی رایتر می شود و هماز نظر کیفیت ظاهری بی کیفیت می باشد چون عموما در چسباندن لیبل بر روی سی دی یا دی وی دی خطای دست وجود داردو معمولا لیبل تنظیم شده بر روی محیط سی دی و دی وی دی نمی افتد و از محیط اطراف حاشیه می گیرد.

اطلاعات سی دی های تبلیغاتی را چگونه کپی کنیم ؟

تکثیر سی دی و دی وی دی در سیناطرح بصورت داپلیکیشن ( کپی در تعداد بالا بوسیله تجهیزات مخصوص ) بوسیله رایترهای پرقدرت و جدید با سرعت ۸x برای DVD و ۱۶x برای CD انجام می شود تا به سرعت بر روی سیستم ها قابل اجرا باشد . در صورتی که پس از تکثیر، رایت اطلاعات ناقص کپی شود، دستگاه داپلیکیشن آن را مشخص می نماید و اپراتور به راحتی آن را کنار گذاشته و سی دی و یا دی وی دی سالم جایگزین آن می نماید. همچنین بعد از اینکه دستگاه، سالم رایت شدن اطلاعات را نمایش دهد، اپراتور لوح را به صورت فیزیکی و زیر نور کنترل می نماید تا در صورتی که ایراد دیگری داشته باشد، آن را شناسایی و لوح مربوطه را از سفارش خارج نموده و جایگزین آن نماید.

Shop By Department