بادکنک تبلیغاتی را می توان یک از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی برشمرد که به راحتی و با کمترین زمان و کمترین قیمت می توان چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را انجام داد. بادکنک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی به شمار می رود که برای نمایشگاه و یا برای ساخت ویدیو و شوی های تبلیغاتی در نمایشگاه بخصوص برای نمایشگاه هایی که برای کودکان است از آن استفاده کرد . ما می تونیم لوگو شما را بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ کنیم . بادکنک ها با اینکه اغلب اوقات برای کودکان جذاب است ولی همیشه بزرگترها را هم به سمت خود جذب می کنند . بادکنک تبلیغاتی یکی از ارزانترین هدایای تبلیغاتی بشمار می‌رود که نگاه و توجه تمامی اشخاص از جمله کوچک و بزرگ , زن و مرد , همگی را به خویش جلب می نماید . بادکنک صرفا یک وسیله برای سرگرمی نیست بلکه می‌توانید با چاپ روی بادکنک تبلیغاتی اسم و تبلیغ خویش را در ذهن ها به یادگار بذارید . بادکنک تبلیغاتی به دلیل رنگ بندی های متنوع هم خیلی زیاد پرطرفدار است.

بادکنک ها با اینکه اغلب اوقات برای کودکان جذاب است ولی همیشه بزرگترها را هم به سمت خود جذب می کند.

این محصول را میتوان به صورت چاپ یک طرف یا دو طرف یا چاپ یک رنگ یا دو رنگ تولید کرد و در بانکن آرایی و غرفه آرایی ها استفاده های گوناگون کرد . موارد استفاده از بادکنک تبلیغاتی و مراکزی که اغلب به این محصول نیاز دارند عبارتند از  : رستوران ها ، فست فود ها ، برند های برتر صنوف مختلف ، کلینیک های درمانی ، کاندیدای انتخاباتی ، انتشارات ، پوشاک ، آزمایشگاه تشخیص طبی ، مطب متخصصین کودک ، فروشگاه های زنجیره ای ، سازمان های دولتی ، مدارس و مهد کودک ها ، وزارت ورزش و جوانان ، ستاد تبلیغات دهه فجر ، کارت دعوت عروسی و سایر موارد مشابه دیگر .

چاپ بادکنک تبلیغاتی

واقعاً چرا چاپ بادکنک تبلیغاتی یکی از بهترین وتاثیرگزارترین هاست؟

۱ – همیشه در معرض دید:
بادکنک تبلیغاتی به هیچ عنوان پنهان نمیشود. نه در جیب، نه در کیف نه هیچ جای دیگر… تا زمانی که به هر دلیلی از بین نرفته باشد، در معرض دید است و برای شما به تبلیغات ادامه میدهد.

۲ – ایجاد رابطه شیرین عاطفی با مشتریان:
چه حس خوبی خواهید داشت اگر هدیه ای تبلیغاتی باعث شادی ولبخند فرزند، خواهر و یا برادر کوچک شما شود؟ و حال چه حسی با دیدن لوگو و یا برندی خواهید داشت که روی بادکنک شادی بخش عزیزتان، چاپ شده باشد؟ بلی، شما با استفاده از این هدیه تبلیغاتی، چنین رابطه ای را میتوانید با مشتریان خود برقرار کنید.

می‌توانید با چاپ بادکنک های سفارشی برای جشن های عروسی، جشن های تولد و بدنیا آمدن نوزاد و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. بعضی از افراد با ذوق و سلیقه حتی تصمیم به استفاده از بادکنک بجای کارت دعوت نامه گرفته اند. آنها دست به نوآوری زده‌اند و با چاپ پیام دعوت روی بادکنک، دوستان و عزیزان خود را برای مراسمشان دعوت کرده‌اند.

Shop By Department