در سیستم چاپ لارج فرمت ، خدمات چاپ بنر هم در کنار خدمات چاپ فلکس ، کوتد ، بک لایت ، مش ، ونیل و … در سینا طرح وجود دارد . بنر های موجود در سینا طرح از مرغوب ترین جنس های کره ای است و در عرض های مختلف از عرض 3.2 متر تا 5 متر ارائه میشود ؟ ضمنا رنگ های مورد استفاده در سینا طرح برای چاپ بنر از بالاترین استاندارد کیفی برخوردار است . این سیستم چاپ دارای مود رنگی چهارگانه یعنی CMYK است و با سیستم و مود رنگی چاپ افست تفاوت دارد . جهت توضیحات بیشتر به نوشتار مرتبط با چاپ افست  مراجعه کنید

بنرها محصولاتی با پایه پارچه (از جنس های مختلف) هستند که دارای عمری به اندازه تمدن های بشری بوده و از دیرباز برای نمایش یک نماد (symbol) ، نشان (logo) یا شعار (slogan) از آن ها استفاده می شده است . از درفش کاویانی شاهنامه و عَلَم های قبایل عرب که در روایات اسلامی به وفور از آن ها یاد شده است گرفته تا پرچم های شوالیه های قرون وسطی ، جملگی مصادیقی از بنرهایی هستند که امروزه به عنوان وسیله ای برای انتقال یک پیام و در قالبی جدید استفاده می شوند .

چاپ بنر

در بیشتر موارد برای رساندن پیامتان ، یا برای شروع کسب و  کارتان نیازمند چاپ بنر توسط یک مرکز چاپ لارج فرمت حرفه ای دارید . تبلیغات ها می توانند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرند. بنر هم مثل هر تبلیغات چشم نوازی روش عالی برای اعلام خبرهای مهمی مثل افتتاح فروشگاه کسب و کارتان ، ساخت تابلو برای مغازه ، اشاره به محصولات و خدمات جدید و یا اطلاع رسانی تخفیفات و جشنواره ها و هزاران استفاده ی گوناگون و … می باشد. یکی از مزیت های چاپ انواع بنر این است که : بنرها در اندازه ها و سایز های مختلف در دسترس شما هستند، چاپ یک بنر فوق العاده بزرگ برای استفاده در یک کنفرانس یا جشنواره مورد استفاده می باشد، در حالی که بنر متوسط ، ایده آل برای جلب توجه به یک محصول جدید در فروشگاه شما می باشد.

چاپ بنر

این ابعاد نیز به صورت اختصاصی در کارگاه این مرکز چاپ شده و مستقیما به آدرس شما ارسال می گردد. دستگاه #چاپ_بنر عرض ۵ متر ( Y5 ) بزرگترین عرضی است که شما می توانید مستقیما در اختیار داشته باشید. دستگاه های چاپ عرض ۵ در این کشور محدود می باشد و مطمئن باشید قیمتی که ما ارائه می دهیم برای این محصول قابل رقابت با سایر رقبا نمی باشد.  #چاپ_روی_بنر در این مرکز برروی بنرهایی از جنس های کره ای و چینی انجام میشود و در جنس های  ۹ انس ، ۱۲ انس و ۱۳ انس انجام می شود.

نکات مورد نظر جهت ثبت سفارش چاپ برروی بنر

  1. انجام ثبت سفارش محدودیت متراژ ندارد.
  2. محاسبه قیمت چاپ روی بنر به صورت متر مربع می باشد.
  3. طول سفارش چاپ روی بنر آزاد می باشد. ( حد اکثر به اندازه طول رول بنر)
  4. سفارش های فوری ظرف مدت یک روز چاپ و آماده ارسال می باشد.
  5. کلیه قیمت ها به تومان می باشند.
چاپ بنر

چاپ بنر در چنین ابعادی برای کاربرد های استند ، تابلو های معمولی بنر برای سر درب مغازه ها ، رول آپ و پاپ آپ انجام میشود . قیمت چاپ بنر در این ابعاد به فاکتور های متعددی بستگی دارد که مهم ترین آنها کیفیت جنس بنر و همچنین کیفیت رنگ چاپ شده روی بنر می باشد. چاپ روی بنر در این مرکز بر روی بنرهای کره ای وچینی انجام شده و چاپ در این مرکز برروی بنر ۸ انس و ۱۰ انس انجام می شود. خدمات جانبی نظیر پانچ و ولد نیر انجام می شود.

نکات مهم برای #چاپ_بنر

  1. تصاویر می بایست حتما با فرمت CMYK ارسال گردد.
  2. تصاویر خود را حداقل با رزولیشن ۷۲ DPI ارسال نمایید.
  3. زمان تحویل کارها به صورت عادی ۲ روز کاری می باشد.
  4. سفارشات فوری شنبه تا چهارشنبه قبل از ساعت ۱۱ پذیرفته و در پایان همان روز آماده تحویل می باشد.
  5. حتما در صورت نیاز به پانچ در توضیحات فرم ثبت سفارش قید فرمایید
چاپ بنر

در دنیای غرب استفاده از بنر ها در زمینه های تبلیغاتی ، #چاپ تصاویری بزرگ با اهداف گوناگون و ارائه مفاهیمی انتزاعی کاربرد فراوانی دارد ، حال اینکه در کشورمان ، این کاربری ها اندکی بومی شده و با حفظ سمت در راستای ترویج باورها و اعتقادات نیز خودنمایی می کند . زمانی که نام #بنر می آید ، عده فراوانی به یاد زمینه های روشن و رنگ های شاد آن ، بازگشت حجاج از مکّه یا زوّار عتبات عالیات می افتند و عده دیگری به یاد زمینه های سیاه آن و عرض تسلیت به خانواده متوفی یا اعلام داغی بزرگ می افتند . اگرچه کاربرد این محصول در کشورمان و در این موارد بیشتر است ، اما #چاپ_بنر و اهمیت آن به همین جا ختم نمی شود ؛ در وب سایت چاپ آنلاین پرینت سینا طرح میتوانید سفارشات مورد نظر خود جهت انواع سفارشات چاپی را ثبت نمایید .

Shop By Department