بج سینه چیست و چه کاربرد هایی دارد؟ | بج چیست

بج سینه چیست ؟

بج سینه که به آن نشان سینه,گل سینه,پلاک سینه,بج کت و … نیز گفته میشود,از نوع اقلام تشریفاتی و تبلیغاتی بوده که معرف سازمان,ارگان و یا گروه وابسته به شخص است.افراد و مدیران مجموعه در جلسات رسمی,محیط کاری و اداری,سخنرانی ها ,همایشها از آن جهت معرفی مجموعه و یا سازمانی که به آن وابستگی دارند,استفاده می کنند.عموما بج سینه نمادی است متشکل از لوگو و یا آرم مجموعه و یا نشان و شعار مشخصی از یک همایش,اجتماع و یا مشابه به آن.شکیل بودن در عین ظرافت و ایجاد حس شخصیت و اعتبار و رسمیت از ویژگی های آن می باشد.

بج سینه در سینا طرح اصفهان به دو صورت چاپی و اسید کاری ساخته میشود. که در بج سینه چاپی، چاپ آرم و لوگو شرکت ها به همراه تصاویر مورد نظر شما بر روی آلمینیوم به صورت بج سینه بدون محدودیت در رنگ و تعداد ، نصب آسان توسط آهنربا جهت استفاده آقایان و خانم ها بدون نیاز به سوراخ شدن لباس ساخته می شود.

یکی از موارد مهم در ایجاد هویت بصری (تصویری که مخاطب از المان ها و نماد های مجموعه نسبت به هویت برند در ذهن ایجاد می کند) استفاده از شی و قلمی به عنوان نماینده شرکت,سازمان و یا گروه می باشد. بج سینه علاوه بر ایجاد حس تشخص و وفاداری در افراد مجموعه,می تواند نمایش با معنی ای از هویت در قالب لوگو که نخستین رکن ایجاد یک هویت بصری است شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shop By Department