معرفی کارت ویزیت طلاکوب و نقره کوب

کارت ویزیت پل ارتباطی، میان ما و مشتریانی است که در آینده به حرفه و تخصص ما نیاز دارند. آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده است که چه نوع کارت ویزیتی در میان دیگر کارت ها از اهمیت و توجه بیشتری برخوردار است؟

با مطالعه این مقاله می توانید به یک شیوه ای از چاپ، که در نگاه مخاطب بسیار جذاب است پی ببرید. همچنین مطالعه کنید : چاپ طلاکوب

در شیوه طلاکوب فشار توسط کلیشه و گرما بر روی کار اعمال می گردد که درنتیجه قسمت هایی که طلا چاپ می شود دچار کمی برجستگی هستند. در این روش به جای مرکب از فویل های طلایی (یا نقره ای) استفاده می شود. در صورت استفاده از فویل نقره ای به این روش چاپ نقره کوب گفته می شود.

کارت ویزیت نقره کوب

کارت ویزیت نقره کوب

رول های طلاکوب و نقره کوب

رول های طلاکوب و نقره کوب

کارت های طلاکوب و نقره کوب دارای درخشش چشمگیری هستند که به راحتی توجه مخاطبین را جلب می کنند. این نوع کارت ها دارای ضخامت و وزن مطلوب هستند که توسط  مشتریان ارزشمند خواهد بود.

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

با انتخاب این روش جلوه خاصی از کسب و کار شما در ذهن بیننده نقش می بندد و کارت کسب و کار شما به یک ظاهر عالی و سفارشی تبدیل می شود.  با کارت ویزیت مناسب، آماده‌ اید که تا می‌توانید بازاریابی کنید و حرفه و شخصیت کیب و کارتان را معرفی کنید.

کارت ویزیت

کارت ویزیت

هزینه چاپ طلاکوب با توجه به نوع جنس، تعداد کار و اندازه قسمتی که طلاکوب می شود محاسبه می گردد.

کارت ویزیت

کارت ویزیت

کارت ویزیت طلاکوب از سری کارت های شیک و لوکس هستند که تمامی مشاغل از جمله طلافروشی، دکوراسیون داخلی و…  می‌توانند از این روش برای داشتن کارت ویزیتی خاص و خلاق استفاده کنند.

کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت باید توسط افراد متخصص انجام شود و نکات مهمی که در طراحی حائز اهمیت هستند در طراحی لحاظ شوند. مجموعه سیناطرح با دارا بودن متخصصان مجرب و چاپخانه مجهز قادر به طراحی و چاپ کارت ویزیت های طلاکوب، نقره کوب و هات فویل رنگی با کیفیت بالا و جذاب می‌باشد.

آنچه در ادامه می‌آید به شما کمک می‌کند تا با نکات مهم در طراحی کارت ویزیت طلاکوب آشنا شوید و  با رعایت این اصول، کارت ویزیت طلاکوبی را طراحی کنید و از نتیجه کار رضایت کامل داشته باشید.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت طلاکوب

  1. در این روش از نوشته های خیلی ریز و نازک خودداری کنید. به دلیل ساخت کلیشه برای قسمت های طلاکوب امکان ناخوانا بودن متن وجود دارد.
  2. قسمت هایی که قرار است به صورت طلاکوب چاپ شوند نیازمند ساخت کلیشه می باشد که باید حتما با نرم افزارهای برداری و به صورت تک رنگ مشکی k=100 در فایلی جداگانه ذخیره شود.
  3. در فایل اولیه قسمت های طلاکوب در طراحی قرار داده نمی شوند و این قسمت ها به صورت طرح زمینه قرار می گیرند.  روش چاپ طلاکوب در دو مرحله انجام می شود که قسمت های طلاکوب مرحله دوم چاپ می باشد.

در این جا ۵ نمونه کارت ویزیت که زیبایی چشمگیری دارند را مشاهده می کنید که می توانید از این نمونه های جذاب، ایده های فوق العاده ای بگیرید و کارت های زیبایی خلاق کنید.

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

کارت ویزیت طلاکوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shop By Department