چرا تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی هم انجام دهیم ؟

چرا تبلیغات انتخاباتی را در فضای مجازی هم انجام دهیم ؟

شاید اولین دلیل و بهترین دلیل این باشد که امروزه تقریبا تمامی نامزد های انتخاباتی پایگاه هایی در فضای مجازی چه به صورت پیج هایی در شبکه های اجتماعی ، چه به صورت پایگاه های الکترونیکی یا وب سایت دارند و اگر گروهی یا نامزدی فاقد این مزیت باشد ، حداقل آن بخش از مخاطبان خاص که در فضای مجازی حضور دارند را از دست میدهد .

اما دومین دلیل این است که یک کاندیدای انتخابات با داشتن یک پایگاه الکترونیکی میتواند بدون صرف هزینه اقدام به انتشار اطلاعیه ها ، اهداف ، وعده ها و اخبار و مطالب خود کرده و به این وسیله به صورت مستقیم و در لحظه با مخاطبان خود در ارتباط باشد . جدای از اینکه در این روش برای انتشار هر مطلب نیاز به پرداخت هزینه مجزا نیست ، نیاز به پرداخت هزینه ای برای توزیع و نشر آن محتوا هم نیست و آن پایگا هاجتماعی هرچه وسیع تر باشد ، به همان وسعت محتوای مورد نظر شما را نیز نشر میدهد .

سومین دلیل این است که شما (یا اشخاص فعال در کمپین انتخباتی شما) در وب سایت یا شبکه های اجتماعی میتوانید ارتباط دوسویه ، مستقیم و در لحظه با طرفداران خود داشته باشید ، از نظرات ، انتقادات و پیشنهادات آنها مطلع شوید و این موارد را در نشست ها و سخنرانی های خود به عموم گوشزد کنید . ضمنا شما میتوانید اطلاعات شخصی و مفید مخاطبان و طرفداران خود مثل شماره تلفن همراه ، شغل و … را دریافت کرده و در زمان مفید از این اطلاعات بهره برداری های تبلیغاتی کنید . مثلا پیامک های خاصی را به گروه طرفداران نزدیک خود ارسال کرده و جهت حضور در نشست ها و جلسات عمومی از آنها دعوت کنید . همچنین با ارائه آمار های خاص میتوانید از جنسیت ، سن ، محل سکونت و … طرفداران خود ( بر اساس قواعد خاص ) بهره مند شوید .

چهارمین دلیل این است که با هزینه ای اندک نسبت به سایر روش ها مثل چاپ بنر ، پوستر و … به گروه مخاطبانی بزرگتر دست پیدا کنید . ضمنا با تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی میتوانید مخاطبان هدف خود را بر اساس هر خبر و محتوا تعیین کرده و  آنها را از نظر ساعت مشاهده ، دستگاه مورد استفاده ( موبایل ، کامپیوتر و… ) موضوع مورد علاقه ( اقتصاد ، فرهنگ ، شهر و …) استان سکونت و… غربال کنید.

اما پنجمین و مهمترین دلیل این است که در فضای مجازی شما میتوانید ببینید مخاطب شما به چه مضوعاتی علاقه دارد و بر اساس علایق آنها شما میتوانید جهت گیری های مختلفی را اتخاذ کنید ، مثلا در مورد شهر اصفهان اگر مخاطبان شما ( در فضای مجازی ) به موضوعات مرتبط با زاینده رود علاقه بیشتری نسبت به موضوعات مرتبط با زنان داشته باشند ، بهتر است شما هم  سخن رانی های بیشتری در موضوع زاینده رود انجام دهید .

تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی

تصویر بالا گرفته شده از منابع رسمی گوگل میزان آمار علاقه مخاطبان ساکن استان اصفهان در بازه زمانی 5 سال گذشته را در موضوعات زاینده رود ، زنان و اقتصاد نشان میدهد.

شما میتوانید در بخش فروشگاهی سایت سینا طرح با نام چاپ آنلاین پرینت سیناطرح نسبت به سفارش چاپ کارت ویزیت انتخاباتی ، چاپ پوستر انتخاباتی ، چاپ بنر انتخاباتی ، تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی و چاپ کارتن پلاست انتخاباتی اقدام کنید و با کیفیت بالا و قیمت مناسب و سرعت زمان کوتاه خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shop By Department